Menu Sluiten

Prijzen Duurzaam Meubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Advies Duurzaam Meubilair – Bedrijven Duurzaam Meubilair – Bureau´s – Duurzaam Meubilair – Ergonomische Bureaustoel – 

Wenst u meer info over prijzen duurzaam meubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Prijzen Duurzaam Meubilair

Kantoren | Kantooroplossing | Meubilair | Kantoormeubilair | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Prijzen duurzaam meubilair

zakelijke klanten particuliere of zakelijke klant alle prijzen excl prijzen duurzaam meubilair bestellen Btw. Particuliere klanten nl fr schfer shop ssh.shopdescription zoek zakelijke klanten particuliere of zakelijke klant alle prijzen excl. Btw. Particuliere klanten nl fr inloggen aanmelden beveiligd email wachtwoord aanmelden wachtwoord vergeten nieuwe account aanmaken creer een klantaccount status van bestelling bekijken eenvoudig favorieten markeren voor later gemakkelijk uw adressen beheren uw facturen in n overzicht service hotline ma vr . . Uur winkelmandje er liggen geen artikelen in uw winkelmandje naar uw winkelmandje service hotline ma vr . . Uur menu gereedschap kantoorbenodigdheden kantoormeubilair kantooruitrusting magazijn bedrijf milieutechniek reiniging hygine techniek transport verpakken verzenden sale inspiratiewereld inkt toner terug gereedschap bits bithouder terug bits bithouder .

infopami.be inspiratieboek downloaden pami webshop home oplossingen safehome safework meetworkvisit conceptontwikkeling totaalinrichting ergonomie akoestiek opbergen kabelmanagement verlichting accessoires interieurarchitectuur audiovisueel maatwerk kantoormeubilair ruimtes werkplek concentratiewerkplek lounge vergaderen ontvangst cafetaria koffiecorner directie outdoor thuiswerkplek producten partnerproducten outlet referenties duurzaam mvo circulaire economie voetafdruk blog jobs meer over pami thuiswerken opdrachtgever architect verdeler contact navigatie nl fr outlet om in te spelen op de nieuwste trends en ontwikkelingen in de markt vernieuwen we regelmatig de opstellingen en producten in onze showrooms in pelt en brussel. Deze showroommodellen zijn in uitstekende staat en direct leverbaar Aandacht over prijzen duurzaam meubilair Bijkomend voordeel u kan topproducten tegen een gereduceerde .

Data over Prijzen duurzaam meubilair

nl fr home kantoor papier printer supplies kantoorartikelen mijn favorieten mijn account selecteer categorie print en fotopapier schrift schrijfblokken computerbenodigdheden schrijfwaren en correctie opbergmiddelen tekenen hobby kantoormachines kantoorartikelen etiketten en enveloppen presentatiemateriaal meubilair en onthaal facility expeditie en veiligheid plotter papier etiketten huismerk overige producten kantoorartikelen kantoormachines print media printer supplies hardware multimedia promotiemateriaal niettoegewezen producten van despec onze helpdesk bel me terug uw naam op telefoonnummer tussen en kantoorsupplies sintniklaas b brugsken infokantoorsupplies.be ideal betaalsysteem retourbeleid retourbeleid en herroepingsrecht retourbeleid herroepingsrecht.